Czekoladowe z wiśniami

"...Miłość jest dla wszystkich, a dla wybrańców ciasto z wiśniami..."


SKŁADNIKI:

3 szklan
ki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
3/4 szklanki  cukru 
cukier waniliowy
4 łyżki kakao
szklanka mleka
pół szklanki maślanki
2 jajka
3/4 szklanki oleju
500 g wiśni (drylowanych)


Zmieszać razem wszystkie suche składniki. Dodawać stopniowo, jajka, mleko,maślankę i olej cały czas mieszając. Na koniec dodać wiśnie i wymieszać delikatnie łyżką.
Ciasto jest dosyć gęste
Przełożyć ciasto do formy i wstawić do nagrzanego piekarnika do 180 stopni i piec około 40 minut. Sprawdzić na koniec drewnianym patyczkiem i wyciągnąć w celu wystudzenia.
Udekorować  wg uznania - u mnie rozpuszczoną białą czekoladą.


7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolałabym być wybrańcem:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję upiec, może mi się uda ? ;) Pozdrawiam ciepło - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, ja piekłam tak "na oko" i wyszło więc myślę, że u Ciebie będzie dobrze ;)

      Usuń
    2. Ja też tworzyłam podczas pieczenia, ciągle wydawało mi się że ciasto jest za gęste i dodawałam, mleko i maślankę, wg własnego uznania, ale takie musi być, aby ciasto uniosło owoce, aby one nie opadły na spód ciasta.:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Absolutnie fantastyczne specjały są u Ciebie. Jestem za i na pewno skorzystam z przepisów. Pozdrawiam Cię i dziękuję za przemiłe komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czekoladowy zawrót głowy , Blogger